من فرزند نامشروع دیکتاتور هستم + تصویر

مروان بن علی را فردی ترسو خوانده و می‌افزاید که محاکمه بن علی در میان مقامات دولتی تونس جدی نیست و یک سناریوی خنده دار است که تنها برای آرام کردن افکار عمومی تونسی‌ها صورت می‌گیرد

فرزند نامشروع بن علی که به ادعای خود از رابطه رئیس‌جمهور مخلوع تونس با مادرش به دنیا آمده، بن علی را رسوا کرد.

به گزارش آزادنگار "وائل الابراشی" در برنامه جدید خود که از سوی شبکه "الحقیقة" تونس پخش شد، پرده از رسوایی اخلاقی بزرگی برداشت که رئیس‌جمهور مخلوع تونس با آن دست و پنجه نرم می‌کرده است.


وی که خود را مروان می‌نامد، مدعی است که حاصل رابطه بن علی با مادرش است، وی نامی از مادرش نبرده و تنها گفته که یک مجری مشهور تلویزیون است، او ابراز داشت که این موضوع را برای اولین بار در سال 2005 به بن علی گفته، اما او سعی داشته همواره این جوان را از زندگی خود دور نگه دارد تا رسواییش در ارتباط با این زن منتشر نشود.


مروان بن علی را فردی ترسو خوانده و می‌افزاید که محاکمه بن علی در میان مقامات دولتی تونس جدی نیست و یک سناریوی خنده دار است که تنها برای آرام کردن افکار عمومی تونسی‌ها صورت می‌گیرد.


این در حالی است که برخی اصحاب رسانه در پیگیری این ماجرا به این نتیجه رسیده‌اند که مادر این جوان یک مجری مشهور تلویزیون است، او زمان طولانی را در شبکه الجزیره فعالیت کرده است و بعد از بروز اختلافاتی با مدیریت این شبکه از آن جدا شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا